środa, 23 grudnia 2015

Dzyń, dzyń, dzyń - Wesołych Świąt 2015


Ho, ho, ho! 

Jak co roku - mamy grudzień. A wraz z grudniem to, na co niektórzy czekają cały rok. Święta Bożego Narodzenia! 

Dlatego pora na świąteczne życzenia dla wszystkich, którzy jakimś sposobem wpadną w to miejsce. Niech będzie u Was wesoło, spokojnie i na luzie. Bez spiny. Wykorzystajcie te 3 (lub więcej) wolne dni i zróbcie po prostu nic. Albo coś co bardzo lubicie, ale zwykle macie wyrzuty sumienia. 

Życzę Wam też, żeby spełniły się wszystkie zachcianki kosmetyczne i nie tylko. Mam nadzieję, że pod Waszymi choinkami znajdą się niespodzianki - tak prawdziwie niespodziewane, bo wiadomo, że jak człowiek zaczyna być w pewnym wieku to już nie niespodzianki, a koncert życzeń prezentowych.

Ja za to znikam, ale obiecuję, że nie na długo. Pewnie napiszę coś przed Sylwestrem i tuż po nim. Jeśli jednak chcecie być w kontakcie ze mną to pamiętajcie o moim FanPage'u: facebook.com/kunadomowa

Dodatkowo ciągle wrzucam jakieś pierdołki na mój Instragram: @kunadomowa! Łapcie więc mnie również tam.

Misie moje pluszowe - WESOŁYCH ŚWIĄT!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz