piątek, 11 grudnia 2015

Pielęgnacja dłoni Zimą, czyli 6 ulubieńców do rąk i paznokci


Co roku Zima zaskakuje nie tylko drogowców, ale też moje dłonie... Niestety często gęsto nie słucham się mamy i narzeczonego, więc rękawiczki noszę tylko w torebce. Szybko moje ręce pokazują mi kto tu rządzi.


Wtedy muszę je ułaskawiać, przepraszać, rozpieszczać. Dłonie jak prawdziwe kobiety potrzebują specjalnych prezentów - może nie kwiatów i czekoladek, ale ja znalazłam kilka produktów EXTRA, które dają mi u nich szybkie ułaskawienie. Oto co potrzebuję, do naszej wieczorno-nocnej randki.


Wszystko zaczyna się od wycieczki do łazienki. Po umyciu dłoni wyciągam jeden z dwóch moich ukochanych peelingów. Przypadkiem stałam się fanką marki BCL SPA, którą poznałam już dawno temu na spotkaniu Secrets of Beauty. Ich kosmetyki mają w większości naturalne składy i są genialnie pomyślane. Skierowane są bardziej pod kątem salonów, ale nadają się też do użytku domowego. Z ich asortymentu mogłabym Wam polecić wiele produktów, ale dzisiaj kilka słów o peelingach, które są dla mnie idealnym początkiem randki z moimi dłońmi.

MANI SATION by BCL Manicure Exfoliant
Peeling przeznaczony stricte do dłoni. Poza cukrem dodatkowym składnikiem peelingującym jest kwas glikolowy. Pachnie cytrusowo, dzięki naturalnym ekstraktom z grejpfruta i mandarynki. Zawiera też w sobie sok z aloesu, ekstrakt z żeń-szenia i szałwi oraz roślinne oleje. Dużo się dzieje, ale to właśnie ta mieszanka świetnie działa na dłonie. Potrafi mieć zbitą konsystencję, więc warto go wstrząsnąć przed użyciem. Dłonie stają się gładziutkie, pięknie pachną, a delikatny olejowy film chroni przed wysuszeniem.
Pojemność: 89g, Cena: 17-20 zł
Dostępność: www.bclspa.pl

BCL SPA Sugar Scrub Mandarin+Mango
Uniwersalny peeling do dłoni, stóp i ciała. Bazuje na cukrze, glicerynie, olejach, naturalnych ekstraktach i olejkach eterycznych. Peeling jest bardzo drobny i w konsystencji przypomina gęsty, ciągnący się miód. Dłonie stają się gładkie, ale dzięki bardzo cienkiemu filmowi jak pozostawia, nie są suche i ściągnięte. Dodatkowo pachnie jak żywcem wyciągnięte mandarynki i mango, przerobione na dżem. Obłęd w trampkach, chociaż opcja Mięta+Wanilia czy Mleko+Miód z białą czekoladą też cudownie pachną.
Pojemność: 227g, Cena: 63 zł (można kupić opakowanie w saszetce: 15 ml za 5 zł)
Dostępność: www.bclspa.pl

Polecam też kupowanie ich kosmetyków podczas targów BEAUTY FORUM, gdzie można dostać je po prostu taniej. 


Po łazience przenoszę się do łóżka, gdzie przechodzę do zadbania o skórki i paznokcie. One też dodatkowo cierpią Zimą, więc potrzebują trochę miłości. Swoich skórek nigdy ich nie wycinam - wtedy szybko się przesuszają i pękają. Mam za to swój niezawodny duet, który idealnie sprawdza się w każdej porze roku.

AVON Nail Experts Krem do skórek
Zawsze gdy cokolwiek złego dzieje się z moimi skórkami lub po prostu chcę, żeby wyglądały dobrze, wyciągam ten krem. Ponieważ zawiera kwasy AHA i aloes świetnie zmiękcza oraz nawilża, dając gładki i mięciutki efekt na skórze. Nakładam solidną warstwę wokół skórek, rozsmarowuje równomiernie, po czym daję chwilę, żeby popracował (minutę maksymalnie). Jeśli potrzebuję odpycham skórki. Cały nadmiar kremu wcieram w paznokcie i wokół nich - warto nie mieć ich pomalowanych. Przy dramatycznych skórkach, używajcie go tak przez tydzień na noc. 5 lat temu zaczęłam go używać i od tamtej pory zawsze muszę mieć tubkę w pogotowiu. Osobiście uważam, że nawet lekko wybiela końcówki paznokci, ale ta teoria może być lekko naciągana.
Pojemność: 15 ml, Cena: zazwyczaj 9,90-10,90 zł (regularna 25 zł)
Dostępność: www.avon.pl

GAL Odżywka keratynowa w kapsułkach
Dla wielu osób słynne "rybki". Idealna kombinacja oleju rycynowego, wiesiołka i ogórecznika, gliceryny, olejku z drzewa herbacianego oraz witamin A+E. Po zmiękczeniu skórek zawsze je natłuszczam własnie taką rybką. Sama odżywka przeznaczona jest do paznokci, brwi i rzęs, więc po ukręceniu ogonka wysmarowuje sobie tej olejek nie tylko w skórki, ale też brwi i końcówki włosów. Genialny wynalazek, który też świetnie sprawdza się w podróży - kapsułki zapakowane są jak tabletki, więc możemy spokojnie odciąć sobie z blistra sztukę lub dwie. 
Pojemność: w opakowaniu 48 kapsułek po 520 mg, Cena: 7-13 zł
Dostępność: internet, apteki i sklepy zielarskie 


Kiedy już leżę w łóżku szykuję sobie bawełniane rękawiczki do maseczek i książkę. Wiem jak bardzo człowieka korci leżenie w łóżku z telefonem lub tabletem. Przeglądanie internetu do godzin nocnych to moja słabość, ale muszę zgodzić się z badaniami, które twierdzą że takie zachowanie utrudnia sen - a dokładniej światło z telefonu czy laptopa. Nakładając rękawiczki nie jestem w stanie bawić się tabletem, więc lepiej naszykować sobie książkę. Poczytam, lepiej zasnę... Ale przed tym nakładam grubą warstwę treściwego, odżywczego kremu na ręce i pakuję dłonie w rękawiczki.

HONEY THERAPY Odżywczy krem do rąk z miodem i propolisem
Moje najnowsze odkrycie kremowe. Porządny, treściwy krem do rąk z naturalnym składem. Wszystko to dzięki dużej ilości masła Shea z dodatkiem gliceryny, oleju z awokado i mocznika. Ale! Krem zawiera też nasz polski miód i propolis, znane właściwości regeneracyjnych, przeciwzapalnych oraz przyspieszających gojenie ran. Do tego ma słodki, waniliowy zapach, przypominający budyń. W codziennym użyciu bardzo wydajny, a jako maseczka sprawdza się genialnie. W miłości stawiam go na równi z kolejnym kremem.
Pojemność: 70g, Cena: 30 zł,
Dostępność: www.honeytherapy.pl

THE SECRET SOAP STORE, Krem do rąk Limonka i Mięta
Osobom, które mnie znają i czytają mojego bloga, nie muszę tego kremu przedstawiać. Opisałam go już półtora roku temu, a moje zdanie wciąż nie uległo zmianie. Kocham ich krem do rąk, polecam go każdemu. Kocham ten zapach. Potrafię go opisywać tylko w superlatywach. Teraz dostępny jest również w mniejszej, podręcznej wersji o pojemności 30ml. Zapakowany został w wygodną, plastikową tubkę. Idealny do torebki albo jako dodatek do prezentu na święta. Dodam jeszcze, że pojawiły się też nowe opcje zapachowe (kaktus z liczi - I'm coming for you!)
Pojemność: 30ml, Cena: 15,90 zł
Dostępność: nowo otwarty sklep www.secret-soap.pl

I tak mija mi wieczór i noc, zaś moje dłonie rano budzą się szczęśliwe. Wybaczają mi moje Zimowe grzechy, dzięki czemu możemy dalej funkcjonować w naszym związku wyglądając pięknie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz